مسئولین کشور برای معیشت مردم بیشتر تلاش کنند |برای استخدام پارتی بازی را کنار گذاشته و بومی گزینی شود

امام جمعه لامرد: او به اوضاع اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مسولین کشور باید برای معیشت مردم بیشتر تلاش کنند و با اتحاد و یکدلی، مشکلات کشور را مرتفع کرده و هم اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها در این مواجهه آشکار با جمهوری اسلامی ایران در دریوزگی کامل به سرمی برند.
کد خبر: ۷۸۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 28 September 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته لامرد به اجلاس ۷۴ شورای سازمان ملل اشاره کرد و اظهار کرد: حواشی این نشست ها خیلی بیشتر از اهداف این نشست هاست.

وی در ادامه گفت: یکی از پررنگترین برنامه های این اجلاس درخواست و نشست مسئولین کشورها بویژه کشورهای اروپایی با رئیس جمهور کشورمان بود.

او گفت: سه کشور اروپایی با آمریکایی ها همنوا بوده و هستند و کارهای احمقانه دولت عربستان را پای مردم این کشور نمی گذاریم.

وی ثمره مقاومت و دیپلماسی را حاصل تلاش دیپلماتیک دانست و گفت: باید به نیروهای مسلح کشور و نیروهای مقاومت افتخار کرد و بیشتر ثمره غرور آفرینی نیز نیروهای مسلح بوده و مسئولین در این چند ماه همراهی خوبی با رهبری داشتند.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: اروپایی ها دشمن بدعهدی هستند و رهبری در مورد این سه کشور فرمودند که آنها در روش یکی هستند و باید به آن توجه کرد.

خطیب جمعه لامرد افزود: سخنرانی عزتمندانه رئیس جمهوری در سازمان ملل نسبت به سیاست های یک بام و دو هوای آمریکائیها را ارج می نهیم و مردم ما همین را می خواهند.

او به اوضاع اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مسولین کشور باید برای معیشت مردم بیشتر تلاش کنند و با اتحاد و یکدلی، مشکلات کشور را مرتفع کرده و هم اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها در این مواجهه آشکار با جمهوری اسلامی ایران در دریوزگی کامل به سرمی برند.

خطیب جمعه لامرد در ادامه در مورد استخدامی ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای استخدام یک نفر، باید شایسته سالاری رعایت شود و اگر پارتی بازی هست را کنار گذاشته و بومی گزینی بشود و جوان های این منطقه که نیاز به شغل دارند را در دستور کار قرار بدهید.

وی انتقادی هم به احکام بعضی از مسئولین در شهرستان داشت و تاکید کرد: این چه وضعی است ، مسئولی برداشته می شود و حکم سرپرستی زده می شود، حکم سرپرستی باعث تزلزل در اداره می شود و باید عزت افراد نیز رعایت شود.

او گفت: طبق قولی که مسئولان شورای شهر و شهردار داده اند، شروع آسفالتها باید طی همین هفته شروع بشود و تصمیم جمعی در این مورد گرفته شده است.

حجت الاسلام حسین زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برگزار کننده رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی ستارگان زمینی تاکید کرد: نباید حال و هوای جنگ و شهادت در بین مردم رخت بر بندد و در عین حال موکب لامردی ها در کربلا احداث می شود و در این بخش مقداری وسایل خریداری شده و با برنامه ریزی که انجام شده کلنگ ساخت آن در میلاد نبی مکرم زده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار